HOFMANN - Malowarka samojezdna H 26-4

Malowarka samojezdna H26-4

Kompaktowa i wąska maszyna o wysokich wydajnościach, doskonała w pokonywaniu wzniesień H26-4 Maszyna do malowania dróg w 2K Chemo-Sprayu, wyskociśnieniowa Airless (AMAKOS ) dozowanie 98:2

Podpora do Tankowania maszyny z wanną bezpieczeństwa

Komputer pokładowy wraz z Elektronicznym sterowaniem Linii MALCON4

  • Solidna, wytrzymała oś o ładowności 7 ton, z hydraulicznym przełączaniem zakresów prędkości, połączona z silnikiem hydraulicznym o wysokich obr.
  • System Chłodzenia z automatycznym dopasowaniem obrotów śmigła według otaczającej go Temperatury i zapotrzebo- wania na powietrze w maszynie ( Redukcja dźwięku maszyny przy normalnych i wysokich i ekstremalnych obrotach maszyny ).
  • Wejście chłodzonego powietrza w górnej części bocznej maszyny.
  • Dwa ciśnieniowe zbiorniki granulatu. Otwory wlotowe na granulat są umieszczone na optymalnej wysokości.
  • Pulpit sterowniczy z możliwością przesuwania wszystkich elementów sterowania, bez koniczności instalowania prowadnic.
  • Sposób rozmieszczenia urządzeń sterowniczych może być łatwo zmodyfikowany, w zależności od indywidualnych potrzeb użytkownika. Regulowana, pozycja suportu pistoletów - możliwość przesuwania w kierunku środka maszyny do malowania linii segregacyjnych, oraz w kierunku boku maszyny, do malowania linii krawędziowych.
  • Przedział silnika łatwo dostępny dla czynności serwisowych. Duża odległość podwozia od nawierzchni (prześwit) w znacznym stopniu ułatwia prace serwisowe wykonywane od dołu maszyny.
  • Doskonała widoczność panoramiczna, również podczas jazdy wstecz.
  • Opcja: Poszczególne zestawy aplikacyjne (wraz ze zbiornikami materiałowymi) – agregaty są wymienne, można je łatwo i szybko wymienić dzięki zastosowaniu rozwiązań modułowych oraz odpowiednich zestawów szybkozłączy.

DANE TECNICZNE H26-4

Silnik: Kubota Turbo diesel , 4-cylindrowy, 3 800 cm³, chłodzony wodą Moc silnika: 74,0 kW przy 2 600 obr./ min.

Wariant I: o niskim poziomie emisji spalin, UE Stage II opow (US) EPA Tier 2

Wariant II: o niskim poziomie emisji spalin, UE Stage IIIA opow (US) EPA Tier 3

Wariant III: o niskim poziomie emisji spalin, UE Stage IIIB opow (US) EPA Tier 4 Interim z Dieseloxidationskatalizator (DOC ) i Diesel Filtercząsteczek stałych ( DPF )

Zbiornik paliwa : 150 l, montowany w bezpiecznej strefie na przeciw tylnej osi.

Zbiornik oleju hydrauliczmnego: 85 l

Wydajność kompresora, do wyboru: 1 300 lub 2 400 l/min przy ciśnie- niu 7,5 bar; chłodnica sprężonego powietrza

Napęd:

  • hydrauliczny, bezstopniowa regulacja prędkości
  • działa jednocześnie z układem hamulcowym
  • zakres prędkości:: 2: 0-5,3 / 0-19,5 km/h 4: 0-4,3 / 0-6,5 / 0-16,0 / 0-24,5 km/h

Źródła zasilania dla max. 5 pomp hydraulicznych, dla kilku napędów, takich jak dozujące pompy materiałowe, mieszadła, etc.

Zbiorniki granulatu : ciśnieniowe 2 x 160 l (do maks. 3 bar)

Wymiary: (dł. x szer. x wys. mm): 5 300 - 6 100 x 1 340 x 2 410 (w zależności od wyposażenia)

Waga sprzętu: ok. 2 400 - 4 200 kg , ok 5 290 - 9 260 lbs

Max. Kont podjazdu: 50 % (26°) przy 5 500 kg/12 125 lbs przy niskiej prędkość

Łączna masa całkowita: ok. 6 800 kg, ok. 14 991 lbs

Jakieś niejasności ... Masz pytania?

Kontakt